BABIES

Per començar i estrenar aquest blog m’agradaria recomanar un reportatge. No el vaig descobrir jo mateixa, la meva germana Cristina me’l va passar en un enllaç com tantes vegades fem quan una de nosaltres descobreix alguna relíquia.

És un documental titulat BABIES que, sense cap mena de diàleg ni narrador, ens exposa com són les vides de 4 bebès de cultures ben diferents. El documental comença amb el naixement i acaba quan els bebés fan un any i comencen a fer les seves primeres passes. Al llarg d’aquesta evolució ens mostren els fets agrupats segons l’etapa evolutiva, si es podria dir així, en què es troben els nadons. Tot això sense cap titular. És molt intuïtiu i divertit.

A mi m’ha semblat extraordinari tant per com està fet com per tot el que arriba a dir.

Us deixo amb el trailer i l’enllaç al documental perquè si teniu una mica de temps el mireu. No us decepcionarà.

Espero que el gaudiu i ens dieu què us ha semblat.

***

Para empezar y estrenar este blog me gustaría recomendar un reportaje. No lo descubrí yo misma, mi hermana Cristina me lo pasó en un enlace como tantas veces hacemos cuando una de nosotras descubre alguna reliquia.

Es un documental titulado Babies que, sin ningún tipo de diálogo ni narrador, nos expone cómo son las vidas de 4 bebés de culturas muy diferentes. El documental comienza con el nacimiento y termina cuando los bebés cumplen un año y empiezan a hacer sus primeros pasos. A lo largo de esta evolución nos muestran los hechos agrupados según la etapa evolutiva, si se podría decir así, en la que se encuentran los bebés. Todo ello sin ningún titular. Es muy intuitivo y divertido.

A mí me ha parecido extraordinario tanto por cómo está hecho como por todo lo que llega a decir.

Os dejo con el trailer y el enlace al documental para que, si tenéis un poco de tiempo, lo veáis. No os decepcionará.

Espero que lo disfrutéis y nos digáis qué os ha parecido.

Comenta